Tuesday, February 23, 2010

^ TeKa - tEkI ^

Salam...

Tara...hahhaha gua tau gua tau ++ tak yah marah marah dah ++ ni gua hapdet neh :)
allo my laling... naper lamer tak update nih? - pumpkin *wink wink* cik pumpkin pun sudey warn :)

sebelum aper2 sila lihat ini..untuk post "pertama" setelah sekian lama.. gua mahu kamu meneka neki :) apakah gambar di bawah...


hari tu hari senin * gua bangun lambat * hokeh tipu bukan senin jer gua lambat hari-hari laen pun * mandi-gua pun luper gua sabun ker tak * hokeh tipu lagi gua takder la pengotor sampai tahap cipan* gosok gigi* solat * 2 rakaat * doa ku panjat * sangkut telekung * tiba2* Puan Asiah berdendang sayang "ateh oi..buat apa lagi tu" * jam pukul 7.20 * pakai baju * pakai pelembab * kasik lemvut la tangan * tacap2 * sikat rambut * ikat rambut * pake bedak * pake serkup *gantung kad di leher * pake tudung * bubuh brooch * Puan Asiah bernada Amy Search * "teh..kaih la" * hokeh hokeh * gua jawab sopan * carik stokin * oke skrg pake kaen * pakai cangkuk * eh ngeks pulak maner cangkuk ni ter cabut * hatiku berkata2 sambil tercari2 * takper zip ader * trus zip * ku tarik ke atas dan bawah dan keatas lagik* homaigod homaigod * zip ini tidak berfungsi dgn jayanya * jam 7.25 * Puan Asiah dah kluar tempo Bandi Amuk * "tehhhhhhhhhh" * yer......... ku jawab lagik * jadi kamu pikir ku buat hapa??? * lihat kembali gambar * habes brooch aku bedal * hahahhaha * lalalla ngeks nyer aku *


jadik ?? cek dulu baju sebelum pake

~homey~ sudey 2 hari tido satu jam saja :)

2 comments:

  1. hahaha... attoi.. naper smpi jadik camni.. make sure ur zip will be functioning on 6th & 7th ya!_pumpkin

    ReplyDelete
  2. hahah bebe :) u noe me la kan..vewy da kelam kabut one!

    ReplyDelete