Wednesday, September 28, 2011

^ CeR TeKa ^

Salam

korang...u aolls...
cer teka cer teka aperni??
gua guner ni untuk aper?
cer teka :)

psss gua kasitau nanti lepas berakhirnya sabtu 01.10.2011 yer :)

~ yeay!!! malam ni tido nagn mama ~

Sunday, September 25, 2011

^ LeT's BeGiN - Invitation ^

Salam.....

Sapa baca ni....tak datang...sajer jer la tu...mmg nak kena dgn gua
DUSHHHH!

video

~ umah mentua ~ eh.. eh...eh..apakah ? :)

Tuesday, September 20, 2011

^ AlHaMdUliLlaH ^

Salam..




09.09.11
tarikh yang tak pernah gua terfikir
tarikh yang tak pernah terlintas
tarikh yang tak pernah gua rancangkan
tarikh yang tak pernah gua idam idam kan...
namunnn tarikh ini yang menjadi ketentuan Illahi...

gua sah!! Halal pada dirinya :)

gua tepek dulu 3 helai gambar.....teaser kata...nanti ada masa gua hapdet lebih detail keyh :)

++ khatam gua terpaksa ambil pink untuk recycle baju kerana tiada budget untuk baju :) xpe, gua redha ++
++ apabila cik tutu menjadi halal kepada encik tutu maka..bermulalah episod encik susu dan puan isis :) ++



++ majlis makan malam...eceh...dinner la konon...atau lebih sedap lagi majlis suaikenal antara dua belah pihak :) ++
sekian :)

alhamdulillah..terima kasih Allah :)

~ opis ~ gua yang happy gedebum! :)

Tuesday, September 13, 2011

^ RaYa 2011 ^

salam...

raya!!!!!best!!!sangat sangat :)
semua balik angah balik along balik
begitu juga gua acik dan atin ++ yang kiteorg ni kalau tak balik apehal ++

raya first macam biasa.....
lepas smayang....balik umah amik along ngan kakyus
trus pi qubo... :)
raya dgn maktok raya ngan tokyah, tokyam, tokman ++tokman kah??gua takpernah jumper...so gua bagi nama tokman ++

pehtu berjengket jengket ke umah cumid
umah wajib tiap hari raya..rumah yang kiteorg akan bantai ayam merah dia habes habesan
pehtu gi umah cik kho....laksa dia wa cakap lu...takyah shack shack beb!!!mmg bole runtuh bumbung sodapnyoo..

pastu?????? dok umah....
esok pagi bangun pi kuala nerang.....
pehtu smpi kul 2 ma ngan ba kene pi minang anak kak iman ..Abdul Salam

aper lagi kamer beradek beradek secara berjemah gi beraya umah tok teh din ngan tokcik li..
pes time weihhh jenjlan beraya tak dok ma ngan ba...

hahahah giler lah...maka bermulalah aksi masing masing cuba mencreate suasana untuk reti bersembang
eceh eceh...kaber kaber sumer..macam tere dan sgt beramah mesra la kunun cet!

well..raya kali ni macma bes sket...gua ada feel feel syahdu syahdan ++ puudah...macma la tiap2 tahun tak syahdan ++
nanes tetap nanes......len macam sket raya kali ni..kenapakah? :) tettttttttttttttt

tapi yang paling penting sekali tiap hari raya yang kiteorang tak pernah miss satu benda....
kiterorang semua hokeh..bukan sorang jer...semuaoranggg.....
apakah???

hahahahhaha.......tambah gram!!!!
tak percaya lu tgk along gua.....5000 gram tuhhh
acik?? 4000 gram
atin?? 3000 gram
gua tgk angah punya perut gua rasa dalam 6000 gram
gua???gua tahu gua tak tambah gram dah...tapi gua dah tambah kilobait!

SELAMAT HARI RAYA!!!!


p/s : yeay!!!!!!!!
~ opis ~