Tuesday, September 20, 2011

^ AlHaMdUliLlaH ^

Salam..




09.09.11
tarikh yang tak pernah gua terfikir
tarikh yang tak pernah terlintas
tarikh yang tak pernah gua rancangkan
tarikh yang tak pernah gua idam idam kan...
namunnn tarikh ini yang menjadi ketentuan Illahi...

gua sah!! Halal pada dirinya :)

gua tepek dulu 3 helai gambar.....teaser kata...nanti ada masa gua hapdet lebih detail keyh :)

++ khatam gua terpaksa ambil pink untuk recycle baju kerana tiada budget untuk baju :) xpe, gua redha ++
++ apabila cik tutu menjadi halal kepada encik tutu maka..bermulalah episod encik susu dan puan isis :) ++



++ majlis makan malam...eceh...dinner la konon...atau lebih sedap lagi majlis suaikenal antara dua belah pihak :) ++
sekian :)

alhamdulillah..terima kasih Allah :)

~ opis ~ gua yang happy gedebum! :)

No comments:

Post a Comment