Saturday, March 20, 2010

^ DiEr DaH KaWeN^

Salam

oke....instead akan menjadik istewi owang...skrg dah jadik pun :)
tahniah to amiey n pojan....kiter layan gambo saja yuk :)


~ the bestest captured on amiey's solemnization~
~berkaler merah merahan si bijik kundang...erk bijik kundang merah ke? ~


~amiey's big's day@ Tabung haji kelana jaya ~
~ giler cun seyh gua :)..erk *tipu* pengantin sbnrnyer~

~ dier vomit, dier golek, dier nangis, dier sengeh, dier pusing2~
~ ingat gua nak dok dendiam..sowy sket yer piad~ MAKAN BUDOK!

jadi?? selamat penantin baru to both of u....oke tak hadiah aku bagi? hahahah ~lalalla~
untuk weddin amoey ni tak sesat2 pun cam weddin kakak yayan :) bagut bagut skalik!

p/s : amiey n pojan @ germany / paris for honey honeymoon.....OWH amat jaki gua dgr dan melihat gambar itu di fesbuk.....jeles ya ampun...

~ @ homie ~ giler happy hari nih :)

2 comments:

  1. akak!ko bile lagik???
    hehehe....
    sila jawab...
    anda di tag!
    :p

    ReplyDelete
  2. hhahah ko tak malu nak makan free la tu..
    hah duit praktikal tu ade rlagik ak? banjer aku banjer aku :)

    ReplyDelete