Wednesday, September 8, 2010

^ HiStOrY ^

Salam

Yeay...esok last poser :)
ader orang sedey nak habes ramadhan...
ader orang happy nak syawal....
gua? bercampur baur ++ cewah cewah++ tetiber nak berbaur2....

tahniah pada yang dapat menikmati Ramadhan Kareem kali ini :)
semoga panjang umur untuk jumpa ramadhan tahun depan....:)
insyallah......

teringat zaman dolu2 kalo buleh tamo jumper ramadhan sbb rasa cam susah jer nak poser....
skrg dah tua tua ni....nak poser sepanjang tahun pun oke! ++ eh eh teriak plak ++

itu semua tinggal sejarah dah...sekarang dah bek skek... :)

SEJARAH????????? ayak gua dah kate dolu2 gua tak sker sejarah....
tgk!!! hr ni gua sendiri gi ungkit sejarah orang..pastu gua pi layan jiwang sorang2..
pastu wat drama sensorang...tapi orang tu..leh layan tido baek punya...

kebundeng marang steper....gewammmmmmmmmmmmmmm........................
tapi gua yang pi ungkit!!!SEJARAH........aduhai sejarah....sejarah memakan diri gua seyh...
slalu sejarah buat gua jadikan pedoman.....dan slalu sejarah yang tak elok la ader kat kapla ni.....eeeeeeee perangai huduh!!!

gua nak sejarah cam 1511, sejarah1957, gua nak sumer sejarah best2..bukan yg ntah haper2...nak sejarah yang bek..so gua leh ingat mender bebaek jer :)


p/s : gua nak carik balik buku sejarah warne cekelat gua...masih suci buku itu..gua tau :)

- umah kedah - syok syok :)

2 comments:

  1. uik???sapmai kedah da???ceit...huhuhuhu...selamat ari raya!kasik duit raya...alamat sile cek kat hr dedolu ade kn..;p

    ReplyDelete
  2. ngeks punyer budak...selamat hari rayer adek :)

    ReplyDelete