Saturday, October 30, 2010

^ PiNk + BoWL + Yippie ^

Salam......
231010
gua dengan tak semena-mena menyebokkan diri
mendaftar diri bermaen bowling...
dha la tak reti maen...tapi semnagat kekobaran empat2 tu mmg tak menahan
jumpa surau pun buat action baling bola ces :)

kami mmg super duper yummy tere men bowling ni...
siap buat sumpah setia saper tak masuk drain kener tari diri dari kumpulan :)
yeh DRAIN DIVA :)
gile ko nama kumpulan dengar pun dah seram kan

well...gua dari shah alm kul 8.30 pagi :) berusaha keras mencari alamanda wlupun dah berkali2 pergi...gua akan sosat juga...gua kan fail jalan2 di malaysia.... :)
gua pusing asek nampak tasek ngan jabtan kementerian ntah haper yang byk bangunan..
kol 3-3 orang tgh sebok bertungkus lumus maen..maleh la nak kaco..
ketua kumpulan dtg lamabat :)

maka bung mokhtar la jadik GPS gua time tu :)
tapi sekerat jalan jer...cet..pastu dier tinggalkan gua terpinga2 ditgh2 putrajaya :)
tiba2 tingat :) ces gua beli henpon mahal2 ++ penipu la mahal ++ ader garmin kejadahnya tak guna......hahhahaha time kaseh garmin!!! 2menet pun dahnampak dmana letaknya ALAMANDA.... :)

smpi dah satu round habes...erkh....berpink2 mereka...lemah kepala lutut nampak...gua terpaksa buka sweater tanda sumpah setia....takper la gua kener bully hari tu ...PINK oke pink!!!! aduhai nyah ooooiii...........
gua baru nak hot-hot maen....hahha mmg drain habes...sampai 3 game drain... :)
habes 3 game ..tgk result.....wa cakap lu beb :) numbut 17 out of 20 :) terekan....i loike :)
happy gile......kalah menang kan adat petandingan ++ idokla kaloh smpi teruk gitu yer ++ :)

janji mak mak sumer haepi :) adek pun hepi gak..... tak cayer tengok mak sornag kat bwah tu....happy sampai tak leh bukak mata :)

p/s : k yati :) jum beroutdoor aktiviti lagik...treasure hunt tak jadik...mari kiter cari laen pula :)
muahahahha

~ @ homie.... ~ mama ader yeay!!!

2 comments:

  1. siot... gambor laen byk yg menawan, ko gi tayang gambar yg mcm terencat ni kat sini.... ooo.. kasi revenge ye.... tarapa.. tarapa.... ada lori, ada bas......
    jom..jom... xtvt outdoor mende lagi yg ada? ko organise fam day utk dept kita, ada bran??? hahahaha... alih2 ko n aku je participant... hahaha... laen semua ada hal....

    ReplyDelete
  2. bukan revenge la kakak...
    nak bgtau sumeorg wlu bgamnpun muker mu...
    kamu totap chun muahahah :) iloike:)
    gua organize...mmg adek beradek gua jer la maen dgn anak2 lu :)

    ReplyDelete