Monday, May 28, 2012

^ Hati TeRkAcA - KaCa PuLoK ^

Salam

Hai dedik dedik sekalian :)

Lu orang suka cakap banyak-banyak?
Gua suka...
Gua suka cakap banyak banyak gilok
Pot pet pot pet

Especially kalo jumpa encik susu...
Sumer bendapun nak cita
Encik susu selalu tadah telinga ja
Belum lagi lah gua dengar
"Puan Isis cer try diam tengok best tak?"
 belum lagi la :)

Pasal gua punya bos punya rumah pun gua boleh potpet kat dia
++ Gua rewind balik apa bos gua citer kat gua kat ngopis, gua citer balik kat encik susu ++
hehehhehe....
Encik susu nak kata pendiam idok jugak
nak kata pot pet pot pet sngat pun idak jugak
yang sedang sedang saja...

Ada satu hari gua pot pet pot pet secara alam maya dengan encik susu..
Gua tak merungut pun, cuma ala ala luahan perasaan gitu
Sekali dia bagi

 Asyfar:  Alhamdulillah... Allah masih sayang kita
 Sent at 3:30 PM on Monday


gua rasa ayat itu terkesan disitu...kadang kadang bila encik susu kuar ayat boleh buat gua
terkaca kaca jugak hati...dan terdiam kata kata jugaklah....

ala..tapi tahan la 10 minit..pastu potpet balik :)

isk isk ILEBIU lah :)


~ NGOPIS ~ hati terkaca kaca

No comments:

Post a Comment