Sunday, September 23, 2012

^ TrAvEl LoG - Singapore 1 ^

Salam...

perghhh lama dah tak hapdet..
oke terus nak hapdet pasal last week cuti cuti satu mesia tu
kiterorang berambus gi singapoorah :)
sapakah kiteroang : gua + encik susu, aten + along + auny + numan + aweesh

eh nape nama acik takder ? kua kuakua kua :)

oke..tiket dah beli lamo gilok..
kengkunun murah la kan..
nak wat surprise kat encik susu..

anniversary katanya :) hiks..
tapi tak cukup duhet gua tong tong la dgn dia..
atau bahasa kasornye..gua paw dia :)

so first day sampai ptg...ptg tu since free n easy
gua ngan encik susu pergi kunduri sebelah sedara arwah abah kat sinjiapo..
so gua dah prepare eawal la bawak bajus kurungs..

balik petang kiter gi itu safari night...satu orang 70 hengget...
oke make sure tak terlepas show dia every hour start pukul 7.30 :)
kiteorang smpi situ kul 7...lari lelaju nak tangkap pkl 7.30 punyer
tapi sbnrnyer tak yah lari lelaju sgt....tmpt dia leh masuk beratus ratus orang weh

best ! interactive!

++ boya ni kat pintu masuk ++


++ panda ni akan ader tak lama lagi ..so pergi lah akhir tahun ni sbb ada river safari  nanti++

++ yeah.....safari night ++


++ gajah...gajah... dan gajah lagi ++



++ dia ada tram..so tak yah nak tunjuk tera sgt lah nak jenjalan dalam safari tu kalo kaki tak segagah mana ++

++ pertandingan serupa tapi tak sama ++



++ ini adlaah keramaian orang untuk masuk kedalam ++


++ encik susu melayan zirafah tiruan ++



okes....menatang menatang tu...idok la gua tangkap...satu sbb tak leh flash satu lagi gua dan encik susu tgh menikmati keindahan safari di waktu malam...ah..tak sempat lah nak snap snap...

tapi part paling best bila...nu'man kata " teteh...tengok! dia tulis babi dekat rusa tu " hahahah which actually nama binatang itu adalah BABIRUSA :)

++ umah mak mentua ++ kemas kemasin :)

No comments:

Post a Comment