Tuesday, December 14, 2010

^ OfFiCiAlLy ^

Salam

To the left to the left….

To the right to the right….

To the up to the down…..

Oke diatas adalah lirik baru gua..yang menyatakan kegembiraan hati gua yang tidak tehingga J

Ehem…. dgn nada riak dan agak sedikit takabbur, gua ingin menyatakan bahawasanya “gua yang mmg cun ini AMAL N****** MD A*** officially graduated J” from where??? Hahhaha UiTM di hatiku la dey…………

Yebba anggree anggree…. ++ gua riak! Gua riak kunun2 macam org len tak pernah grad kan ++ :)

Tapi as usual lu orang tau apa kak hafsah ngan kak zu buat untuk final sem ni??? Hahah dieorg gi bantai Straight A…4 flat beb…..gua ehem…bak kata Puan Asiah ….

“apa ni…study sama, balik malam sama, nota sama, pi makan sama, pi buat assignment sama, tapi lepa 4 flat, kamu terflat flat “ huahuahua …mak gua bergurindam gembira :)

Takper takper…..bak kata kak hafsah, pengalaman dan umur membezakan kita ++ ……sumpah ayat amek hati yer akak :) ++

Alhamdulillah…AMIN….next year gua konvo…sila simpan duet….gua nak jadi pengumpul cenderamata terbanyak pada hari tersebut :)

jadi?? mahu sambung study ka?tamau ka? ehem...ader "official" lagi satu..nanti gua hapdet :)

~ opis~ bola dibaling lagi :)

6 comments:

  1. pergh! congrats beb~

    dah ada mustar (master) skrg, bila lg nk bergelar Dr?

    ReplyDelete
  2. congrats dik....
    bola d baling.... smbut2

    ReplyDelete
  3. hani sambut...moga2 dapat grad master gak..hehe..:p

    ReplyDelete
  4. yati : hehehe insyallah :) tapi appak kami suh amik sijil alen dulu jeng jeng jeng :) tet

    kakak : maceh....takkan congrats jer..jum la blanjer :) hik hik

    honey : amin.....gua doa untuk lu :)

    ReplyDelete
  5. congrate amal....
    terbaekkkk la ko! sungguh aku jeles... :(
    BTW.....omedeto!

    ReplyDelete
  6. hey aku pun sgt jeles dgn kamoooooooo
    bisnes makin maju
    mencanak2 jeles huih

    ReplyDelete