Tuesday, December 28, 2010

^ GeNg MuStAr ^

salam

rasa cam lama tak tekan papan kekunci neh :)
semalam dating secara berjemaah dgn x-classmate mustar ++ xclassmate gitu..hahah kata dah habeh ye ++

hulahup hulahup sampai kul 10.00 kat ZAM ZAM retaurant ++ arab lah....nasi kat sini best tapi roti lagi best SAHARA TENT ++ oke gua kan kadanag2 jadik promoter tak bertauliah....

semua kami gua, kak zu, kak hafsah, fariz, roslee, fiza n familia,dan sherry berkumpul mengenang kisah kisah dahulu :) makan free beb, gua dok kumpul2 duit nak bayo, puan GM kita pap kluarkan segerombolan duhet dari henbeg dier yg mahai tu trus bayo kat kaunter....nak kater aper? senyum jer la dey tanda terima kaseh yg ikhlasnyer :) hahahha
thank you puan hafsah :)

dah habes tu memasing tak puas hati lagi ni mengumpoat....so terpaksa start enjin melompat ke killiney....gua, kak hafsah, kak zu , roslee dan fariz menyambung lagik ceritera rebana kami...
antara isu semasa yang dibahaskan, pasal kawen 2, pasal nak jadik Dr, pasal nak complete blajo, pasal balik lambat, pasal anak mak,pasal gi haji owh maaf lupa lak nak letak title tu...maaf Tuan Hj Farez :) kali ni tuan haji plak belanja makan,....wah gua makan kenyang perut sukahati sebab mkn free :)

tapi paling best quotation malam tu dari kakak zu..owh gua sgt like....
"akak setuju bila orang kata SHARING IS CARING, tapi kadang2 dia boleh jadi SHARING IS SCARING"

betul seyh.....!!share2 ni kadang2 rasa la "care"nya....tapi kalo dok share2 menatang laen patutka merasa care lagik?mmg patut scare pun....sbgi contoh....lu nak share baju gua?oke je...lu nak share makan dgn gua?oke jugak...lu nak share air gua?silakan....lu nak share duhet gua?? apahat lu??? itu contoh!!!kono paham tu contoh je!


haish.....kata kak zu lagik yang gua suker ++ adaptasi dr aper yg abg xull cakap++ abg xull ni encik suwami kak zu :) " laki mana tak gatal, laki mana tak mo kawen dua, cuma macam mana dier biar ini(smbl tunjuk kepala) untuk control ini(smbl menunjukkan dada) atau ini(tunjuk balik kat dada) yang control tang ni(tunjuk balik kepada kepala) " hah? ada paham??

gua senyum jer tgk mereka membahaskan...seperti biasa..mereka bernas dan gua tergamam,.....kalo tak takkan dieorg dpt 4 flatkan :)


p/s : bagus kakak2 ni directttttttttttttttttttttt jer..tarak selindung..byk gua bleh blajo :)

~homie~

2 comments:

  1. nak sambung lagikah? hmmm... DR amal sound very nice.. bangga aku =D

    ReplyDelete
  2. insyaallah...................amin
    nak! tapi biler?tak tahu... :P
    heheheheh

    ReplyDelete