Monday, January 3, 2011

^ HaDiAh Ku UnTuKmU ^

Salam

heheh dengar title cam geli gelikan hadiahku untukmu...
citer pasal hadiah :)
apa barang paling best lu orang pernah bagi orang??

best doesn't mean mahal oke
best = satisfaction to both side :)

gua hadiah plg best bagi pada orang ialah mender yg receiver tu unexpected from me :)
ader kan....kan?kan?jgn tak ngaku.....
sila bagitahu aper mender paling best korang dapat dari gua :)

ingat kak hafsah??? oke gua nak berkepoci sebentar :)
alah GM K*J tu......
masa habeh jer presentation arituh, lu tau aper encik suwami die rbagi?
hand bag ANYA hoih....tak men la henbeg GUESS, CK, yang takat 7,8 rat ni
tak mengancam.... :)

pehtu pehtu dengan tersipu sipu malunya
encik suwami kak hafsah telah menghadiahkan pula hadiah kedua...
VOLKSWAGEN GTI kaler putih
owh kak hafsah sumpah anda berjaya menjeleskan gua :) juga encik PE
dan kami yang sewaktu dgnnya........

gua nak citer sbnrnyer.....biler orang bagi hadiah ni....spirit itu mari... :)
kasih sayang pun bertambah ++ini kata2 orang bermata duitan++ seperti diriku

so luorang.....kita appreciate orang ada banyak cara...kata2 itu pasti :)
kasih sayang itu mesti dan material itu heheh wajib bagi :) ++ tak yah mahal...janji best++ boleh ? mahal pun ok jugak sebenarnyer :)

tak caya?cuba lu orang beli hadiah...pastu bagi gua.....sure kasih sayang gua pada lu orang bertambah :)


p/s : gua suker family kak h ni, wlupun kaya rayer berkepok2 jawatan tinggi nak mampoih..tapi dier relek jer...kewl....gua suker :)


~office~ gua jeles giler ngan kak h ni :)

No comments:

Post a Comment