Sunday, January 9, 2011

^ JaCkEl ^

Salam....

ehek ehek :)
gua sengeh dulu yer... :)
haritu perjumpaan kecil kecilan bersama istewi2 owang dan tunangan owang :)
kami kami berbizibodi membeli pakaian ....
kami nak pilih memilih pakaian untuk menjadi bidadari dan pari pari
cik maria :)

owh kaler dipilih??? gua sangak "SUKA!!!!!!!!!!!!!!!!"
dalam byk2 kaler..kale rni akan jadi pilihan "UTAMA" gua hokeh!!!
hahahha kakak2 itu pendengki :)

segala menantu ngan anak2 jackel tu dah bukak segala kaler kaen :)
seb bek duit bawak sket jerk :)
best eh sopping baju reramai...pastu beli sesama...i loike i loike!!!

len kali buleh buat lagik .....
sambil sambil tunggu kakak kakak jackel amek baju yang mahal2..rugi kalo tak buat camni


saper suh letak cermin besar :) kami ni fully utilized punya orang :)
....................................gua sukak!!

p/s : psss.esoknya gua pi jackel lagi....hhahahha belek2 lama lagik.....gilo gilo...
pastu gi plak dgn puan mama....hamek hamek...

~umah~ layan diri diwaktu pagi :)

2 comments:

  1. hahaa.. i loike! are you ready guys?? - pumpkin

    ReplyDelete
  2. ready ready..i pun loiek jugak!!!!!!!!!!!! yeah!!!

    ReplyDelete