Tuesday, June 21, 2011

^ GuA PuLaNg ^

Salam

Hai gurls ++geli tak ++
hahahahha
oke gua dha pulang dan gua harap kepulangan kali ni menjadikan gua
lebih bagus fresh wangi macam ambi pur :)

luorang pun sure nak freshkan :)
jum freshkan diri :)
kasik wangi diri...nak dekat ramadhan ni....kita kasik febreeze hati
hah pose lu orang dha ganti ker :)

p/s : gua balik dari fresh dan wangi jer ader orang warn gua :)...awak! lagi 80 hari...DARN!!!!!
mau larik bole??? :) eh eh tak tak gua patah balik...ngeee gataikan :)

~home~ tgh tgk kalendar :)

3 comments:

  1. 80 hari lagi? walau apa pun hari itu, gua nak joinn :D

    ReplyDelete
  2. so tentative date ko is 9/10 Sept?? Ok, i'll block calendar... :-))... err... tp location? Kedah kalu.. sob..sob.. je la...
    **can't wait...**

    ReplyDelete
  3. yati ....
    hehehehhe walau apapern hari tu...silalah dtg :)

    kakak yang tak reti2 balik
    hikhik...awal sket dari date tu :) hik hik... nah....akan berdekatan anda saja :) hikhik :)
    **me awso cant wait**

    ReplyDelete