Monday, June 27, 2011

^ CeNgE... Tapi...... ^

Salam :)

Ha….tau dak pedia cenge tu? Cenge tu kalau bahasa kamus dewa dewi bahasa maknanyo garang :)

Gua kalau lu orang nak tau ader 5 anak buah…mereka ni terdiri dari buah buah yang berbeza … hahhaha ada buah durian..buah pelam…buah geduak puna der :)

3 orang perangai ya ampun….macam panglima gaban….2 orang of the kos.. wanita dia ada ayu2 sikit :) kakak auny dgn adik awaddah

Panglima gaban selalunya lead by aweesh :)..huih dier ni gaban pun boleh jadik…..suria baja hitam pun boleh jadi…pastu follow by reksasa nu’man…pastu Muhammad si emo ultraman :) dia ni gagah diluar tidak didalam :) kikiki

Hah aper kene mengene gua punye subject ngan bebudak gaban ni? Hehehhehe

Appak gua sebenoeh..kalo bebudak ni mula start nak buat drama merong mahawangsa tu…biler mula nak sepak sepak..nak penampo penampao…appak gua akan bermulalah sound effect…..

“AWEEEEEEEEEEESHHHHHHHHHHHHHHHHHH”””…

“NU’MAN!”

Wah hamek…..! macam dgr lagu negaraku baru la semua nak kaku J

Hah appak gua kalau dah berlagu pilu…terdiam semua…++ tapi gua suka nak durhaka, buat mimik2 muka ++ ampun pak ya..ahhah

Appak gua mmg suka baut sound effect dgn dieorg ni…tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kalo pergi giant…

“ hah, amik cekelat tu nanti bebudak nak makan”

Kalo kat pasar “ aweesh dgn nu’man suka durian..beli la…bagi dieorg”

Kat kedai menan “ ni untuk Muhammad tak dak lagi…beli sekali untuk aweesh”

Tengok tengok!!!!!! Appak gua ni macam cekelat M&M kan….cair dimulut tidak ditangan….

Appak gua….garang dimulut tidak dihati :)

Appak gua mmg kewl…sayanglah OSTAT MD AMEN :) muahhhhhh satu untuk baba :) ++ terharu tak gua sweet camni ++ erk

HAPPY FATHERS DAY BABA :)


p/s : nanti gua ader masa gua tepek gambo dieorg sumer kat sini eh :)

- ngopis - windu.... :)

2 comments:

  1. err teh.. gua nak tegur satu je..
    kesatria baja hitam koooot.. bukan suria baja hitam.. owh what??!! suria... no way! :P

    -alongmu-

    ReplyDelete
  2. ha ah la kesatria...kenapa suria...owh ngeks ngeks!!!! owh no no!!!

    ReplyDelete