Saturday, July 2, 2011

^ PrEpArE ^

Salam

haluu haluu :)
Its july! :)
July sudah masuk hoih......semakin nak dekat syawal...semakin pendek la masa nak buat apa-apa yang patut..

Gua tak pernah nak sentuh bab "apa2 " hehehhe :)

Sekawang gua nak snetuh sikit2 boleh ? :)

Gua tatau mana nak mula sebenarnyer............

Gua rasa 2 tangan gua, satu otak, dua kaki ni dah gua kerahkan bagai nak gilo untuk buat segalapreparation.....wey wey lu orang nak tak jaidk assistant gua :) hahah macam planner planner yg slalu iklan tu ...URGENT..Assistant Wanted! Call 012-4444444 :)

Tak sonang weih ropernyer nak buat......gua tgh cari pokok pokok mana yang gua boleh goncang pastu brrr......turun duit banyak2 ......yeay ..!!!! Tanya sama pokok apa sebab goyang, jawab amal yang goncang :)

Orang kata buat list...tapi gua dah tak sanggup buat list dah.....ya ampun.....berkajang kajang list hah!!! sakit perut gua tgk list list yang gua nak follow tu......

Tapi tiap kali gua nak buat, nak beli, nak susun, nak rancang "apa2" excited dia lain macam :) excited yang gua tunggu lama................best rasa excited ni!!!

Gua harap gua dah jumpa apa yang apa orang kata tuh :) CENTA SEJATI hahahhahaha :) eh eh ni bukan preparation punyer part ni....gua tetiber nak jiwang jiwang ++ dok jauh 2 minggu kata ++ hah gelik gelikla luorang

Pasni pasni gua akan update sikit sikit eh ..eh eh....Sebenarnyer menda yang gua dah rancang dari tahun lepas adlah....turun kilo.....tapi dengan ngokngeknyer gua GAIN KILO...dah camner...fisrt step pun tak berjaya......ngeks la....

Gua mohon korang doa yang baek2 untuk gua eh sahabat2 sekalian :) sayang lu orang :)

p/s : 2 minggu tu lame ooooooooooooooooooo.....gua punyer bil bulan ni mesti jatuh merudum... :) tunggu EN Tutu balik :)

~ ghumah~

2 comments:

  1. wahh, sblum ni kan lu berjauhan dgn en tutu, skrg ni dia pulak yg berjauhan ke? saba eyh, pejam celik nnt tetibe lu rasa esok dah nak jadi isteri orang..

    perkara serius: jika ada apa-apa yg perlu tenaga gua, sila beritahu.. insyaAllah gua tlg mana yg terdaya. paling gua terdaya ialah tlg tgk :P

    sgt hepi utk kamu berdua :)

    ReplyDelete
  2. huhuu tahu tak mengapa :) heheheh jauh nyer samer :) macam berganti2 plak kan :)

    wah esok sudah jadi istewi owang...??wah kamu mmg la menggerunkan :P

    pasti gua ada jugak nak bagi part2 kat lu nih :)
    hehehehehhe tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete