Monday, July 4, 2011

^ Tie The Knot - DiY 1 - ViDeO ^

Salam.............haiyee

Yeay! DIY pertama sudah hamper siap…gua titon pukul 2 dah dua hari dah ++ eceh eceh ++ sejak dah grad ni titon lambat jadi macam luar biasa pulak kan….busuk sungguh!

Oke…benda ke satu in the list yang lagi +- 10% nak siap gua punya SAVE THE DATE punya video :) yeehhaaa…gua sukak!! :) buat sendiri beb apa lu pikir…sep bajet okeh :) heheh

Tungguu..nanti gua hapdet kasik lu orang biler dah sampai tiba masanya :)

Untuk ini..credit pada budak2 tecit sebab menjayakan dengan jayanya….lap u lah

~ opis ~ gua excited! :)


2 comments:

  1. bagusnye sep bajet! nnt akan gua jadikan blog lu ini sbg panduan gua lak bila tiba masanya.. suka ok!

    ReplyDelete
  2. dun wori lu amik jer aper lu nak amik keyh dik :)

    ReplyDelete