Monday, July 11, 2011

^ Tie The Knot - HIV ^

Salam....

oke hari ni gua citer step antara pertama yang gua buat...
pi amik test HIV..
guakan pencinta shah alam so gua buat test kat shah alam

**tips laju-laju untuk luorang yang nak buat kat shah alam...
kol 03-55186531..buat appointment a week before nak gi- isnin - khamis start 2.30
so gua hamek half day je rla rini :) pehtu nek tingkat satu..cek nama :)
hamek borang turun kasik kaunter..tunggu nama panggil..cocok jari santek..duduk sembang 5 menet..tara....siap! oke..kalo dia bagi luorang borang balik lu mmg bersih suci murni cma ambi pur dan boleh balik... kalo tak?? lu pepandai la nak tutup muka dengan towel gud morning.... bayoran? hanya sehinggit untuk bayo form :) oke habes tip laju **

gua nak citer...sambil dok tunggu 5 menet tu ader la sorang mamat ni tanyer dekat encik tutu
encik erk : kawen bro? ++ gua suka dengar seperti ini "kawen berok?" hahah++
encik tutu : ha ah...
encik erk : bila tu?
encik tutu : tettttttttt... ++ ahhaah sori gua terpaksa tet kan ni kang pecah rhsia lak kang ++
encik erk : owh lambat lagi..saya nak kawen 25 hrbulan ni...lagi 2 mggu je rni
encik tutu : owh tak lambat ker?
encik erk : tak lah...oke je...bro...saya nombor dua ni..sambil tunjuk piss ...
encik tutu n cik tutu buat pandangan ...pastilah pandangan gua macam...erk...hahah
encik erk : kita kena paham lelaki sikit perempuan melayu ramai...saya baca laki boleh kahwin 4.......kesian dia orang nanti tak kahwin..lagi pun isteri saya dah tak larat..orang laki ni gagah...sebab tu saya nak kahwin....tapi nak kahwin 2 pun susah..banyak sgt borang nak isi ni
cik tutu dah bertambah erk...
encik tutu kena panggil dgn nurse...
encik erk sambung
encik erk : saya first kahwin 2003, ni tak sampai 10 tahun kahwin lagi....
encik tutu duduk balik lepas kener cocok...
encik erk : HIV test ni satu...HIV tu sbnrnya dadah jer...dieorg cucuk cucuk tukar inject tu....seks ni suci...bersih...mana ada nak HIV..saya tak amik dadah..seks ni tak derlah nak sampai HIV HIV ni....
cik tutu kena panggil nurse.samapi dah duduk balik namapak encik erk..dok bercakap ngan encik tutu lagi..cik tutu dah erk erk terlampau erk...
duduk setengah menet nama encik erk kena panggil..oke babai

gua pun dengan rakusnya bercakap dengan encik tutu
cik tutu : ee...aper tu? ego nya dia..berlagaknay nak kawen dua..pastu ntah paper...macam aper jer
encik tutu : awak...bersihkan hati..
cik tutu : hah? tak paham
encik tutu : bersihkan hati tamo cakap tak baik pasla orang
cik tutu : dush TEBABOOOOOOOOOOOOOo! ++ oke sekarang gua rasa gua paling erk didunia ++
cik tutu : ops..sori
encik tutu : jangan sori kat saya..nak sori..sori kat encik erk tu....

cik tutu terus terdiam ko.....padna muka gua yeay :)

so?? sila jangan mengumpat dengan orang yang masih suci murni macam ambi pur :) padan muko lu amal!! :)

p/s : its july 11th happy bedday AUNY HANNANY!! nanati wiken ni kita celebrate ngan CT YAH keyh :) muxmux sayang auny :)


~ rumah ~ padan muka gua

4 comments:

  1. err.. gile suci... ~ sesuci lebaran... lala~
    aisey.. pas kawen gua leh ajak lu ngumpat ke tak bley dah? huhuhu... acik.. aten.. gua harap kat korang je la.. ops.. ngan mama sekali.. - along lala-

    ReplyDelete
  2. hahahhaah tunggu la wangian ambi pur habes dulu :) hahaah jahat tak gua :)

    ReplyDelete
  3. erkk, ada sesetengah orang mcm bangga je nak kahwin dua, besar tanggungjawab tuu. xpelah, pengajaran ni, gua pun kena bertaubat dari bergosip psl orang jugak.. huahua~

    ReplyDelete
  4. yerp bangga!! kalau mampu dari segala segi alhamdulillah...tapi kalau tgk pun macam erk...yek!!1 ape halnya pulok...hah owh owh saya sudah terbergosip pulak

    ReplyDelete