Sunday, July 18, 2010

^ WhAt HaPpEn To Me?????????? ^

Salam....

What happen to meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?????????????
How could i say that??
Sila baca previous entry....
camner gua buleh taip?? " rasa cam takder orang sayang "
walawey .....gilok apakah

to : MAMA , ALONG, angah, acik, atin, baba n kakyus ...................
them? them? giler aper gua cakap dieorg tak syang gua...
to MAMA especially terima kaseh sob sob sob sbb tadah tinger almost everyday :) ++ smpi berkerak2 dah hah ++
to Along sob sob sob time kaseh sbb tadah mata baca bebel gua kat gtalk :) ++ smpi biru lens lu ++
to angah, acik , atin, n kak yus ..time kaseh sebab sudi dengar luahan rintihan hati gua :)
to BABA tq sebab memahami :) * wink wink *

to PaK ngah??? Tq la bebyk sbb bg mental support :)


lagik?
to YAYAN sebab dier org paling alert dgn gua :)
to MARYA sebab dier plg aggresive to ask whether im oke or not almost everyday :)
to AMIEY sebab wlupun blur tapi still she care a lot :)

lagik??
to YATI i now u not there but actually u always "there"....



wa...............kejadahnyer gua kata orang tak sayang gua...
giler ramai syang gua....gua nak polok-polok dieorg neh...
kornag kalo takder orang sayang meh gua syaang korang bebyk2 :)
muxmumux
korang korang diatas..... sila tahu skrg gua syang lu orang giler vavev banyak lagik okeh :)

p/s : gua dah oke....dan gua dah start happy mappy balik :)

THANK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU MUCH :)


-umah- sayer lumpat sbb snagat sukahati :)

3 comments:

  1. yeah bebeh! mari kita melompat2.. gua hepi gile sbb lu hepi..

    lu nak tau 1 benda x?
    bg gua lah, lu lah satu-satunya manusia yang gua paling susah nk tengok sedih.. at least selama gua kenal lu lah..

    gua tau lu ni jiwa kental.. semangat membara, wanita tabah.. dan semua2lah!

    p/s: patutlah ramai orang syg kat lu~
    :)

    ReplyDelete
  2. erk... baru je nk perasan YATI tu aku... hahahah... back-off....

    ReplyDelete
  3. yati 1 : heheehhe gua syang luk manyak manyak
    yati 2 : yati tu buleh jadik org len...buleh jadik lu :) tq bebeb :)

    ReplyDelete