Monday, November 21, 2011

^ kOmUnIkAsI ^

Salam

Haiyee..

Lamanya tak tules tules conteng conteng kat sini kan..

Lepas dah berdua ni Alhamdulillah banyak masa terisi...banyak benda boleh buat... J

Bersama..

Dolu2 jenjalan ker, rasa tetiber nak makan tutti frutti ker,rasa nak gi pasar, rasa nak shopping, gua start keter zass gua jalan...Sekarang dok buleh dah...semua kena minta izin dulu...encik susu sengeh tersenyum baru leh gi J

Dolu2 rasa nak balik aloq setaq gua direct pi beli tiket...jalan ja.. sekarang kena cek schedule dulu make sure sume clean n clear baru leh on your mark get set go...

Bagi setgh orang termasuk gua ada rasa payah n remeh, tapi benda jadi mudah n senang bila “communicate” eelok :)

Gua ni nama jer brutal..tapi suka nak pendam pendam..Encik Susu selalu cakap...apa nak cakap, cakap jgn simpan jadi BOM! Hehe...Sebab bagi gua senang jer...diam lagi baik...

Terpulang..tapi gua nasihat sangat sangat kat luorang..apa2 hal bincang...bial diskass kan..outcome dia selalu best best :)

Encik Susu ajar gua untuk banyak berkomunikasi dan banyak bincang rather than buat keputusan sengsorang....dan ada benarnya.....sebab tu gua suka.... J

Terima Kasih Encik Susu ++eh eh bodek nampak ++

Pss ....sebenoeh byk giler post gua nak hapdet tapi giler tak berkesempatan..sabaq no sabaq no... :)

-opis – gua hari ni mengong skek

No comments:

Post a Comment