Tuesday, December 6, 2011

^ ReVIeW NiKaH - Pelamin ^

Salam...

Yeay....dah lama sanagt sebenarnyer nak update pasal tawen tawen ni...asek tak sempat jer...
Gua kawen 09.09.11 :) tantekkan date tu...
Secara rasminya...gua jadi halal pada Encik Su Su lebih kurang 3 petang dekat rumahku syurgaku dekat aloq setaw nun :)
Masa nikah nikan..gua mengerah tenaga sepenuhnya adek beradek gua untuk buat sumer sumer benda :) sep bajet nyah..i loike! so bnayk lah benda benda yang terhasil dengan secara terkujat :)

So, atas permintaan ramai...eceh lebih dari 3 orang tu kira ramaila kan...gua nak buat review pasal hari hari best sedunia ni :) ala ala kunun kunun B2B punya blog la ni....kunun jer la....

oke sekawang start dgn pelamin nikah....masa dekat kedah alor setaq :)

tenok ni :)santek?Gojes? Hehehhe ni la tempat Encik Su Su lafazkan akad :) oke.... tempat ni simple but nice dan gojes juga....nampak tak kelambu tu...oke tu gua beli dah lama...lama gila...sebab masa gua beli tu gua berkeinginan guna untuk kawen....seb baek la tak koyak rabak sebab dah simpan lama sgt dlm lemari tu :) heheh so gua sangkut jer ++ Eh eh tipu bukan gua ++ Puan AC yang gantung kat situ....pehtu gua beli kaen biru kat belakang tu sbnrnyer nak cantikkan hantaran....memandang kan kena beli 5 meter...so gua guna dalm 2 meter jer..maka belen2 tu..gua mintak tolong acik pin kan dari atas....srussss samapi ke bawah.....nampak tak bolat bolat kaler oren ngan turqoise tergantung2 kat depan tu,......

tara......................................


oke gua sukak gilak ini bunag telo....gua beli dekat thank Q Nilai rege 20 hengget...memula dia letak 25 hengget 25 biji....disebabkan gua beli banyak...gua dapa la 5 kotak 100 hengget....gua clap clap diri sendiri sebab gua rasa gua dah dapat diskaun yang berlemon banyaknyer..... sekalik pi kedai kat kedah...gua tgk rege dia 16 hengget da.......asbestos sungguh..sebab gua rasa gua dah drive begitu jauh untuk dapat reger murah..rerupa balik kampung sendiri lagi la murah :)
owh seperti biasa semua yang berlaku ada baiknya....dekat kedah tak de kaler oren ngan turqoise :) So gua tarik nafas dan lepas nafas dgn penuh leganya :) Kengkunun tak la rasa bengang sgt....

kenapa oren turqoise??
Sebabnya baju gua yang gojes mojes tu bead dia combination turqoise n orange....
so tetiber gua pun jadikan la theme nikah :) tetiber jer...ader oren...hehehe

oke...memula encik susu, baba, bang halim, toksu ngan cu mid yang duduk kat pelamin ni.. ++pelamin ker ++ aci tak gua nak panggil tempat melepak? :) so lepas dieorang dah lepak lama2.....gua pun rasa nak join la... :)
makanya lepas encik susu dah solat segala...dah panjat panjat kesyukuran sekarang time gua la plak kan nak melepak kat situ......nampak tak kapet bulu2 tu...owh..sgt sedap weihh untuk bergolek golek kan...itu Puan Ac beli ...semata mata nak hampar kat situ...owh so sweet la you mama :) Mmmg sodaplah berpijak pijak disitu...rasa macam berpijak di alam khayalan...
pastu nak menambah sodap lagi...gua ada sewa bantal...walawey..batal kekabu tu...mmg sedap amat dodok atas tu.....rasa gebu jer....
oke gua sewa ni dekat aween... orangnyer sweet sgt :) baik giler....sewa sepasang bantal dapat lagi sepasang yang kecik....rege dia less than 50 ringgit...tapi tatau la kot kot dia dah naek rege kan :) Sbbb bantal tu sodapppp sgt tq aween!!!gi blogwalking blog dia...cer jengah jengah link sblh kanan tu..banyak benda gak dia sewa :)


tenok ni......time ni encik susu bacakan doa :) bagi gua jadi bini...erk..isteri solehah....
dia bukak henpon dia....dia dah upload doa siap2 dalam tepon....sekali ada satu pakcik....gua rasa pakcik gua " asyfar...isk nak baca mesej pun nanti la dulu" ....so gua kasik kerang busuk punyer senyuman manja je la.....encik susu pun teruskan usaha menggenggam kepala gua dengan sebelah tapak tangan dia..gua terpikir..kepala gua ker yang kecit atau tapak tangan dia yang lebor bebeno..macma muat2 muat jer kepala gua ngan tangan dia tu.....


hah ni time manja2 kata dh halal....:) nampak kapet bulu, kain biru blkg tu, bunga telor bolat2, juga bantal kekabu :)




oke sekian dulu kali ni....baru intro...nanti gua citer pasal lelaen pulak..jauh perjalanan ni... :)
babai ++asal gua rasa penat????macam gua tgh cite laju2 smbl tercungap2++

- homie- encik susu kat sebelah :)

4 comments:

  1. boleh tambah seorang lagi yang nak lu buat review kawin :)

    yg penting gua suka dgn kaler combination tu dan telah berangan untuk ada bekas telur mcm tu jugak, nmpk senang, sebab masukkn je dlm bekas bulat tu. kalau guna bunga telur yang biasa tu kena ikat dgn benang lg.. mmg agak renyah. pandai amal sep time :)

    ReplyDelete
  2. uik...apkah???

    oke oke demimu...gua buat :)
    tapi review gua style orang kebanyakan..gua bukan sapa-sapa :)

    ReplyDelete