Thursday, December 8, 2011

^ MeN GaMe PuN nAk EmO ^

Salam

Hari ni lari sikit dari gua punya review tawen jap eh :)

Semalam encik su su ajak men satu game..

Bergaban lama dah gua tak men neh...

Semalam main dengan encik su su sama firdaus anak kak ina ++sapa kak ina??...++ kak ina ni anak sulung Puan Asmah dan Arwah Hj Abd Rahman, kakak kepada asyraf, juga merangkap kakak encik susu ler :)

Gua ghairah gila main seyh...berkobar kobar...

Cewah men beli beli...beli beli rumah....lama tak pegang duit 5000 kaler merah ni :)

Tapi yang lagi best dan kebabom...gua sampai emo emo dengan encik susu sebab tiap kali gua terberenti kat tanah firdaus.....

Encik susu : dadu di tangan...tapi mata menjeling2 firdaus..

Gua : dah jeling2 ++bukan jeling...jengil jengil dah ++ encik susu...smbail berkata..”jalan bang”

Encik Susu :” kejap.....”smbl jeling firdaus lagi bagi hint

Firdaus : sambil pusing2 kepala keliling saidina ....”apa uncle?apa...?jalan la..”

Encik Susu : dah tak tahan la tu....”firdaus..cer tengok auntie amal kat mana”

Gua : abang...apa ni...blablabla bla..ntah haper haper..blablabla..men tipu..bla bla...

Encik susu : Kesian dia..lek aaaaa.....++buat muka 8 sen dia++

Gua : “apa relek relek”.....++jeling encik su su lagi++

Tak boleh bla punya uncle....mencik tau....gua bersungguh sungguh beli tapak, beli rumah, bayar duit keluar penjara..bayar denda....ini yang gua dapat....pembeli yang bersengkongkol dengan pembeli tanah lain untuk berdengki dengan pihak yang lebih berada dan banyak duit... macma mana melayu nak maju......

Dah habes main ....

Firdaus : “auntie amal...auntie dah ngantuk yer..diam jer”

Encik su su : “taklah..dia tengah marah uncle tu”

Gua :gua tengah emo neh....”huh”!

Sebab apa gua emo...sebab gua punya semangat kobar kobar yang hebat untuk menang! Gua kan tak suka kalah....macam lu orang jugak....tapi emo main benda ni???

..wut da?????

Lepas tu encik su su sengeh sengeh senyum...... buat muka jahat......tapi nak buat camna...gua terguda....senang jer nak pujuk gua kan :) sengeh pun jadi..cet!ni semua saidina punya pasal!

p/s : moral of da story....jangan dengki, jgn main jahat...nanti sure tak kaya macam gua ++tepuk dada, sambil terbahak bahak++...sebab gua menang :)

~ngopis bukan ngular~

No comments:

Post a Comment