Tuesday, December 13, 2011

^ ReVIeW NiKaH - Bilik Pengantin^

Salam..
Eceh tak leh bla...post "Bilik Pengantin" cam geli geli ketiak plak baca..

Oke memandangkan semua benda pun gua nak wat sendiri....so bilik ni pun gua ikut suka hati nak deko :) ++eh..eh..bukan gua pun++gua tolon bagi idea jer...atin yang coti panjang tu ngan Puan AC yang bertungkus lumus jadikan angan angan gua jadi realiti....tq both of you :)

Semuanya bermula bila gua ngan Puan AC ternampak sometin yang terjurai jurai ni dekat karnival pengantin Shah Alam masa bulan tujuh hari tu...gua dok sengeh kata idea ni idea...tapi mana gua nak campak idea ni dalam umah gua ni.....


- source pelamin fiza-


so dok terpikir tang mana la leh apply nak buat menatang ni memandangkan gua takder pelamin pelamin bagai ni....sekalik Puan AC bagi idea ++Pling..kuar mentol kat kepala Puan AC ++.... terbaek wok.....

so kerahan buruh pun berlaku la pada atin untuk menjadikan angan angan gua nak ada benda benda jurai tu....dan setelah sebulan lebih akhirnya jurai jurai itu tantek terletak disini :)

aw......


canggeh!! gua teramat ya ampun sukak katil ni...cam beskan..masa nak tido pes time pun nebes..sebab tantek sgt :)...nebes nebes pun janji ader kaler oren + turqoise...

kain kain yang gua ikat kat tepi katil tu gua beli sesaja in case nak guna.....gua beli 4 meter...so gua ikat jer la selagi boleh....tirai kaler biru kat tingkap yang gojes tu...Puan AC beli siap..itupun gua suka...Puan AC ni tere seyh...macam pesen designer plak


cadar tu pun Puan AC beli..cap akemi gittew...beli time sale :) Wallah! gua dah sakap eawal kat Puan AC gua tamo yang bulu bulu, berlabuci ker....buat menyemak jer..nak tido pun kang terbonjol2 gatal gatal dengan benang,labuci bagai hah....kurang kurang yang ni gua boleh terhenyak tido..tak membazir... :)

Pehtu nampak tak atas katil tu??? Hah..gua menyemakkan dengan 2 ketul frame ni...bagi idok la kosong sgt katil tu kan...
gua tepek gamba gua tunang dolu2 :) Ece dolu la sgt padahl baru braper bulan....

senang jer kan....deco sendiri puas hati...simple pun tapi tantek ++ ader gua keysah puji diri sendiri ++

gua suker sgt jurai jurai tu.....FOCUS>>>!!!!! gua bahagia dapat pegang jurai jurai tu cma manja manja gitup/s : bak kata pak ngah gua...sebelum tido tu boleh la kira kira ada berapa juraian....erkk? sempat ker nak kire masalahnya....kata encik su su ..DENG!

sebenarnyer gua terpikir....gua ker yang decorate bilik ni? Ker mak gua sebenarnya ......

~ Umah mak mentua ~

No comments:

Post a Comment