Tuesday, March 15, 2011

^ B2B ^

Salam

Haiyee u olls * hahah gedix *

Gua nak citer pasal B2B a.k.a nama penuh bride to be ++ hahah..poyo cam orang len tak tau ++

Sekarang ni gua gatai gatai google pasal DIY ni..ya ampun ada berjuta-juta-juta-juta blog B2B yang story mory pasal dieorg punyer journey …giler best and giler rajin mereka2 ini

Tapi gua kagum sekali dieorg ni share info and ilmu…FUH superbo..macam adik beradik..

Bestkan..tak berkire …sharing is caring..ini prinsip B2B rasanya…sebab semua nak nampak cantek, nampak best, n nampak unique …gua suka…so banyak la blog blog yang gua stalk :) ++ eh bukan banyak ..banyak giler kot ++

Gua suker baca dieorg tulis…happy jer all the way..pastu share info step by step okeh..

Takder nak semunyik2…bestnyer…kalo semua pasal agama, pasal berita dunia, pasal drama, pasal magazine boleh share camni..maka akan lingkuplah segala macam magazine ngan siaran tv di donia ini :)

Gua tengok B2B sekarnag ni banyak DIY..bukan sep bajet, tapi “satisfaction” yang di cari… gilo tak pueh hati dapat buat semua semua sendiri?…fuh..DIY invitation card, dais, deco, bunga telur..semualah sendiri…how creative they are :) Gua nak DIY apa eh? Hahahah tangan batu ni ++ sambil belek2 tangan sendirik ++

Gua ni suker la baca2 sengeh2 tengok dieorg buat, tapi gua nak buat sendiri..gua selalu pikir 80 ribu kali :)…smpi la ader org tanyer :)

Dia : amal…kawan aku designer..ko nak try tak?

Amal : erkhh…mesti mahal gilok

Dia : taklah..takkan la aku nak pancung kawan aku sendiri..

Amal : series??

Dia : ha ah..makeup pun ader ko nak?

Amal : wah bestneyr kawan2 semua kretip

Dia : aku ada jumpa kawan yang leh deco jugak amal

Amal : gua tersengeh…

Giler happy oi !! She lend her hand padahal dier pun bizi..B2B jgak kata..

Lu orang kan tau gua ni kedekut ++ oi salah bukan kedekut..sep bajet ++

So gua kene la lihat2 tenung2 ++ tak pegang-pegang ++ designer ni dulu :)

p/s : BESTkan biler semua orag nak share aper pun info yang dieorg ada…..gua suka la…

THANKS IDRAWATY IDRIS a.k.a ida :) ….gua pun nak GLAM macam ko jugak :) lalalal

pssstt...psstt..kamuu kamuu yang terbaca ni..kalo nak tolong gua rekomen apa2 gua sudi jer mendengar :)

-opis – waktu rehat hokeh

6 comments:

  1. amal,

    aku dah beberapa kali nak post ucap tahniah..masa call pun asyik lupa..hahaha..

    ko nak wat kenduri kat mana? aku nak sponsor ko kek 3 tingkat..

    ReplyDelete
  2. filla :)
    thank you

    kek 3 tingkat! :)
    okeh i terima

    *sekarnag dah boleh potong bajet untuk kek* yeay!!!!!

    ReplyDelete
  3. betul2! gua pun ada baca jugak (walaupun lmbt lg nk kawin), kadang-kadang pun ada berangan jadi wedding planner

    nnt lu pun jgn lupa letak DIY byk2, blh jd koleksi panduan gua pulak =P

    ReplyDelete
  4. yati : bestkan biler info tu di share...semuaorg bagi idea..macma kewl sgt rasa...best la... :)

    DIY gua? hahahhahah malu ah.... :)

    ReplyDelete
  5. sila ingat kan saya sebulan sebelum majlis berlangsung..tak nyah malu2 untuk ingatkan...hahaha

    ReplyDelete