Wednesday, March 9, 2011

^ kIsAh SaTu BuLaN ^

Tik tok tik tok

Itu bunyi jam tik tok tik tok gua yang lekat kat dinding tangga ghumah…

Jam yang buat gua selalu melompat hari-hari biler dier tunjuk 7.30 pagi J

Gua suka bila camtu…leh sampai opis tepat masanya ++ hahah penipu..punch card merah ++ even tekan minyak laju-laju

Masa berjalan sungguh la laju…hmm tak kot…masa berjogging…cepattttttt jer…. :)

Tengok!! Lagi sebulan jer tinggal ..ader orang dari cik nak jadi Puan dah ..

Suka suka! Tapi baju gua yang ditempah khas untuk wedding dier..dah dekat 2 bulan tak siap2 lagik..

Haish…cik designer tolong lajukan speed anda…I tak sabo nak pakai baju pink ni ++ erkkkkkkkkkkk ++ gua curik award ni dari blog orang :)

Lagi sebulan dier nak tukar status dgn prince charmingnyer ++ encik warden ++ hahaha owh cik maria jgn mawah ehh :)

Dan….

Sudah sebulan juga..eh eh salah lagi..BARU sebulan juga gua di booked :)..

Thanks Encik Tutu :) ++ hahah….sila jangan geli ++ bagi can la gua menggedix..

- opis - ehem :)

2 comments:

  1. "Tengok!! Lagi sebulan jer tinggal ..ader orang dari cik nak jadi Puan dah .."

    chait! mati-mati gua igt kenduri lu lagi sebulan.....

    ReplyDelete
  2. hehehhehehe kalu ku mahu kawen dalma satu bulan..kad udah sampe dong...tunguuuuuuuuuuuu :) tak sabo tenok aku santek eh :) hahahah

    ReplyDelete