Saturday, February 19, 2011

^ GeDiKs ^

Salam...

hahhaha gua gediks giler menghapdet ni..
alang-alang gua nak gediks laju-laju lagik....

hahah lihat ini...mata gua fokus tak hengat! dan seperti gua berkata
"wow....lihat itew..bergemerlapan..cepat la tok sarung!!!"



ini gambar gua tahu...pakcik gua,kazen gua....macam nak mati gelak!
oke gua tau la lu orang doploh tahun sekali kot nak tgk gua supan camni.....
++penat lu orang tahu duduk simpuh bagai++ gua bukan apa...kesian kat lemak kat pinggang yang terhempet :)

ostat amen...i tak derhaka oke....i buat piss piss ni time orang dah balik
pesan ostat amen sblm majlis : "ateh kamu jgn nak piss piss depan org na...kerat jari tu nanti" kakakkakakak...tgk gua tak durhaka tau....:)




p/s : oke lah tu kan..taknak la gedix lebey2..kesian nanti yang makan hati tgk gambo gua cun sgt...takut tak leh tido kang :) sekian gedix gedix time!

-umah lagik-

5 comments:

  1. Congrats Amal, what a surprise???? Ko sangat cantik. First time tgk ko make-up. Jangan lupa jemput aku untuk hari besar.

    ReplyDelete
  2. insyallah puan shu :)
    surprise kecil kecilan jerk :) ngeh ngeh

    ReplyDelete
  3. fuhh.. da abes marathon bc lu pny DIY :D

    ReplyDelete
  4. eyh, ada lg.. bile nk bt gediks part 2 dgn encik tunang pulak? :P :P

    ReplyDelete
  5. yati : time kaseh sebab baca!!! gua terharu :)

    hahah gedix ngan encik tunang lepas cik yati gedix ngan encik n :)

    ReplyDelete