Sunday, February 6, 2011

^ bLeGh ^

salam....

gua macam nak kawan ngan lu..
tapi lu punya perangai sama kata-kata buat gua
mula benci lu la dey!!!!
gua rasa yuck!gua rasa bleghhhhhhh.....
lu sapa wey!!!

jgn la dari kawan jadi lawan ++jgn la bagi gua emo++
bunguk seyh!!!!!!!!!!!


p/s : gua marah lu sebab lu selfish! dari dulu....!!!suka compare!!!
gua ni lemah la dey...gua ni simple..gua ni tak ske kecoh2 cite...
so lu takder hak nak luah camtu... ++ eh hak??semuaorg ader hak bersuara kan ++

gua emo jer :( tgk gua dah over lebey...

~home~ tgh happy cam gilok!!! :) yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

10 comments:

  1. sori geng kalau wa penah bt lu rasa mcm tu, sory~ :(

    ReplyDelete
  2. ti.........
    no no absolutely bukan kamooooooooo
    this is to people yang put a point to other people without looking their inner....
    rasa dia betul....
    pastu put a post like that..like everybody care!
    buwek buwek...
    witout saying name....kengkunun sapa makan cili terasa pedasnya...hahah berani kalu sebut jer la.. * tgk!! ku emo kembali *
    ku sayang kamu la yati :)

    ReplyDelete
  3. marah kat saper ni dear?? orang berdarah manis tak elok nak marah2 tau.. cheer up! - pumpkin

    ReplyDelete
  4. wey wey.. lu pun sama .... lu tulis dalam ni.. serupa lu kecoh2 jugak la dey... apppa punya dey la... - Along

    ReplyDelete
  5. lu marah sama gua ka?
    :( uwaaa ai takut ai takut!!

    p/s: Akak tak boleh nak reply msg amal laa...tepon kena barred..sorry yang...

    ReplyDelete
  6. pumpkin : marah dekat org yang ntah haper2...

    along : tu la bungukkan ....dey betul..lantak la dier kan...janji i happy :)

    yayan : marah gak la kat lu...sbb rasa rasa lu pun ader kener mengener...buwekkkkkkkkk
    hahaha gua marah dekat org yang slalu ngadu kat lu!!!!gua start mencik dier :) yeah!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Hahaha fadil cakap...'alaaa relax la, hangin puting beliung dia tu sekejap je...esok dia dah jumpa yg baru, start another chapter' - kate2 seorang lelaki...whatever happens just stick to your niat...amal tak penah belakangkan Allah kan?
    You're matured enough, why bothered with such comments lah?

    Amal, family asyfar ok ke? Hang ok ka?

    ReplyDelete
  8. wow yan soalan :
    amal tak pernah belakagnkan Allah kan??? fuyoh.....

    eh yan..me tak bother pun pasal such comment, bother biler ader org laen yg sebok buat ayat..."amal cuba ko tgk status bla bla..ko buat apa eh kat dia" vuwek buwek..dun wori i tak tercuit pun....heheh saja saja buat havoc :)


    family asyfar..oke...takes time...gua??oke ja...bertambah oke.... :)

    ReplyDelete
  9. family asyfar? asyfar tu sapa? hehe dey.. --along...

    ReplyDelete
  10. erk...asyfar?ehem....
    kalau kata tunang saya cam gatai tak
    hahahahha erk................blegh lu along ces

    ReplyDelete