Saturday, February 19, 2011

^ DiY - PaRt TwO ^

salam...
oke untuk DIY part two... :)
mari kita sorok elmari yang punuh dgn segala bapak brngan hokeh!!
sila ke kedai membeli kain jersey 4 meter bagi kale maroon dan 4 meter bagi kaler krim,
2 meter kain organza berwarna light purple :)

sila tahu kain jersey bersamaan 2.50 semeter kaler krim tu :) yg kaler maroon 4 hengget setgh
organza 3.00 semeter ++ mak kan sep bajet nyah ++ silalah ke NAGOYA! :) hahah gua pomot nagoya neh... ++ silalah offer gua jadik model nagoya ++

oke memula men tipu2 letak dulu...sangkut sana sangkut sini seperti ini :)
kita tunggu idea cik along untuk menyusun dgn lebih tertib yer....



ingat tak post sblm ni puan AC ada sponsor bunga sama daun lip lap silver??
hah kan gua tak tarok kat sireh berjunjung...maka kita gunakan sepenuh nyer....
cik along + Puan Ac pun dgn bergabung tenaga bagi menghasilakn ini..dan dilekatkan pada kaen organza :)
untuk border atas..gua beli kertas gulung yang semeter sehinggit tu...gua beli 2 meter....belah tgh.... ++ padahal dah terkoyak sepanjang jalan++ yeh dapat lagik byk...pastukan gua paw 2 ketul bantal dari rumah along...gua beli cshion cover 5 hengget setiap satu :)
bagi pertambahan untuk cantik dipandang mata....origami yang gua buat sblm ni...gua tempek2 kat background tu....

TARA........................................ :) hasil snetuhan cik along + Puan Ac + acik + atin dan gua!!!


gua suker!!! sep bajet lagik :) hahahahha

p/s : gua bukan kedek oke..gua jimat.. :)

-homie- giler bapok kenyang :)

2 comments:

  1. amallll!! kt jakel jual kain lycra semeter rm10! kain jersey n lycra same kan? sedih :(

    cane lu bagi kain2 n border tu lekat kt dinding?

    ReplyDelete
  2. yati : lycra kain dier lembut lagi...dier lagik mahal dr jersey :)

    by the way gua tules kan nak cover cover lemari...gua stepler kat lemari la hahahha :)

    ReplyDelete