Tuesday, February 15, 2011

^ sEnYuM ^

salam...

"Senyum seindah suria...yang membawa cahaya...senyumlah dari hati...duniamu berseri...senyum umpama impian dalam kehidupan...kau tersenyum...ku tersenyum...kemesraan menguntum...

senyum.... kepada semua...senyumanmu amatlah bermakna...senyum membahagiakan..dengan senyuman...terjalinlah...ikatan..."

lu orang......kalau ader problem pun jgn hangen...cool down dulu...carik sumone yg lu orang rasa leh buat lu tgk positive way...then baru lu orang nek hangen ++ usually hangen tu dah turun pun ++

tak rugi pun la dey tak marah orang...... cakap bebaek lagik elok kot.... gua kene blajo apa itu "anger management" ++ pengurusan kemarahan.... ++ gua tak suker biler gua marah...mulut cakap macam2 pastu menyesal..buwek gua tak suker..... gua nak jadik cma puan asiah...tak pernah tinggi suara...kewl jer... kalo menitik pun air mata bila dia bersujud pada yang satu...

dalam hati banjir...saper pun tahu...bestnya...gua nak jadi camtu....... cik hati...silalah behave yer..jgn marah marah yer cik hati...jadik budak baek dok dalam badan gua :)

lu kan nak ikut gua masuk syurga...kalo lu dok bebaek dlm tu..nanti gua angkut lu sekali eh :)



p/s : bagus bila ada argument! lebih kenal, lebih faham, lebih sabar, lebih mengenal diri sendiri
yeah................sila senyum... :) senyum seindah suria..yang membawa cahya...ku tersenyum kau tersenyum... :)


to lu : time kasih buat gua terpikir....provokasi itu tidak bagus :)

-opis- malas nak mampoih ni.. :)

No comments:

Post a Comment