Saturday, February 19, 2011

^ DiY - PaRt ThReE ^

Salam...

DIY for part three :)
heheh u ols kan tahu i ni jimat.....
so gua tak berusaha langsung untuk mencari mak bidan a.k.a mak andam
gua sudha berkira2 nak conteng muka sendiri ++ kununnya la... ++
tapi gua kan muka tak malu
so gua paksa paksa "nyah" sorang ni untuk conteng2 muka gua u olls...
gua suker dier punyer outcome..sgt santek oke!!! :)

kata ostat amen : " macam niza niza idris " ++ noraniza idris la tuh ++
kata Puan Ac : " macam mazlin tu la teh " ++ elly mazlein yer puan AC maksudkan ++
kata junior A.I : " macam wardina" ++ ni tak yah cakap gua pun tahu ++

arghhh gua tak keysah itu semua janji gua tau ..gua mmg cantek seyh!! :)
thanks ALONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) gua sep bajet lagik :)


ingat lagik..bunga yang puan AC banje tu??? kan ada lebey2..so di curik beberapa kuntum...
dan diambil kain net yang gua beli 5 hengget semeter tu...cik andam pun gulung 2suka hati ikat riben jadik la bunga tangan gua yang tak semegah itu....tpai bila dalam gamboo!!! huish kaler snatek seyh :)


p/s : luorang mau tau ka baju gua mana dapat?? heheh Puan AC bagi gua untuk bedday!! tapi gua tak tergerak hati lagi nak pakai...sehinggalah ke hari itu :) ++tgk!!gua sep lagik++

-home - syatukkk...

No comments:

Post a Comment