Tuesday, February 8, 2011

^ SyUrGa ^

salam......

sebtu lepas 05.02.2011...
gua menempuh hari yang bahagia ++ hahah ..ayat apakah ++

3 hari lepas gua rasa detik2 tu....
gua rasa kehilangan....
gua tgk balik masa2 arwah maktok pergi...... :(

arwah bengkak tangan, perut, tak sedar....
sama macam arwah tok...flashback
semua tu buat hati gua hancur.......

tgh org yang kita sayang menitik air mata...
sama runtun hatinya.........
tapi alhamdulillah...
gua bersyukur, arwah tok dgn arwah tuan haji
sama mudahnya pergi...

tiada kesakitan, mudah dan senang jer....dikekelingi anak2 soleh n solehah..
bestkan...
inilah insyallah tanda2 org beriman dan taat pada tuhan yang satu Allah..

sebagai hamba...gua rasa gua kerdil sgt bila tgk jenazah berlalu pergi...
gua pun nak masuk SYURGA....................

takziah kepada keluarga Tn Hj Abd Rahman dan Pn Hjh Asmah...
semoga tabah menghadapi....


p/s : thanks angah n along dtg TTDI....appreciate much! wakil ma n ba :) terharu rasa :)

~home ~ masih mood berlinang air mata

No comments:

Post a Comment