Saturday, February 19, 2011

^ BoOkEd ^

Salam...

Saja gua nak kecoh2 bagi tau gua dah kene book!! :) 05.02.11
gua tak bitau saper pun kunun secret day gua tu ++ bak kater amiey ++
heheh gua kan begitu....
gua meses sumer gua kater mak gua wat kenduri ++ mmg pun, bukan gua yg kuar duhet ++

hanya mereka bertiga yang mengetahui kisah sebenar :)
tq kamu semua dtg bersama pasangan centa masing2 :)!!!



for this vewy vewy great day...mekaseh mama..mekaseh baba
p/s : weyyyyyyyyyy gambo ni kan mama peluk gua dari blkg tau...gua pgg tgn mama tau :(
jgn kata gua tak pgg Puan Ac hokeh...


pastu dgn 4 orang orang ni :) hik hik hasil tangan korang semua amat la membantu diriku yang begitu berharga



p/s : apa lagik mahu apabila semua ornag yang kamu sayang berada di keliling kamu?
gua tamau apa dah...gua dah cukup suka!!!

mekaseh pada lu yang wish gua!! thank you beb!!

-homie- ponek dah :)

No comments:

Post a Comment