Thursday, March 17, 2011

^ TiPs : JaNgAn ToLaK-tOlAk ^

Salam

Hi geng!! ++ geng ???++

Hr ni jumaat :) mama + baba gua ada…hahahah ++ gua gelak gembira..selingan okeh ++

Dlm keter pi kije…gua layan fly fm :)

Tersebutlah kisah seorang Jejaka ingin meluah perasaan minat kat seorang gadis…jejaka mula membebel bahawa dia sudah jatuh cintan sama ini gadis….tapi gadis cam mau tak mau…so jejaka mau tau gadis ni nak ke tamo kat dia sebenoeh.. Maka ….fly fm pun menalipon si gadis….

Gadis tersebut membebel menyatakan dia belum bersedia..Bagi masa ++ hahah gua suka pakai ni dulu time jejaka2 nak ngorat gua bleghhhhhhh… ++ Gimme time….. :)

Tapi yang gua suka sangat bila cik deejay nadia ++ erkh betul ker ++ cakap ++ gua adaptasi apa dia cakap la ++:

“TIPS TO MAN…++ I mean really man !!! ++ GUYS…WHEN SHE SAY GIMME TIME…….THIS GIRL LIKE YOU….NOT LOVE YOU OKEH!SO STAY ON SAFE DISTANCE..REMEMBER DUN PUSH!!! PUSH TOO MUCH RESULT GIRL RUNAWAY…PUSH A BIT A BIT WILL RESULT GIRL RUN TO YOU ”

Hah! Ada paham….tak reti reti bawak bersabo..jangan tolak2…beratur eelok :) nak ngorat gadis gadis ni dier keener lemah lembut ….kalo men tolak2..gadis mula menunjukkan muscle muscle dieorang dengan tolak korang balik..ada reti? Macam gua ni memang la orang tak leh tolak…tak larat kot… hahah gua yang tolak lu orang….lu tolak gua…gua tolak lu…lu tarik gua..gau tarik lu…lek lek lu :)

p/s : Push a bit a bit can…… :)

-opis – mode rajin menulis…

2 comments:

  1. nak tolak ke tak nak eh?kalo x tolak, lambat sampai ofis...ish...camne ni?;p

    ReplyDelete
  2. hahahha ko kan mmg suka tolak tolak lelaki busuk di dalm komuter itu :)

    ReplyDelete