Thursday, May 20, 2010

^ bEnGaNg!!!!! ^

Salam


Gua bengang!

Gua bengang dengan orang yang buat gua rasa sgt irritating….am i?jeles ker gua? Tak...tapi gua menyampah….

Biler cakap….i want to change like dot dot dot….y dun we do like dot dot dot…..i like the way dot dot dot did it

Tapikan dot dot buat camni oke jer…dot dot dot pernah mentioned kalo macam ni oke….dot dot suggest…..dot dot told…

Eh dot dot tak cakap pun…I need to refer to dot dot dot……….

Dem gua tak suker…tapi patut ker gua cakap kat dier…sebab dier tak pernah rasa bersalah pun buat cam tu…n patut ker gua rasa menyampah…ker gua jeles sebenarnyer dot dot lebih berjaya dari gua? Gua nak carut…tet..tot…tet…gua emo nih... paham tak….uwaaaaaaaaaa

Tu kamu, u, awak, kau, mu, ko, hang………..bole tak please dun compare me, dun compare u, dun compare us, dun compare others, dgn dot dot dot dah….siket siket buleh la….gua pun suker compare so gua buleh jadik lebih bagus biler ader org lebih hebat dan bagus ni.......tapi ni sikit sikit dier….sikit sikit dot dot..lamer lamer buleh naek menyampah aku ngan ko nih dgn dot dot sekalik!!!boleh buat gua terjeluak.......................

-apahal ko mal nak emo??org citer jer…ko emo aphal??

AKU TAK TAHU la ngek!!!!! Aku nak dok sorang2! Senang!!! Tu jer – kata gua pada diri gua- sigh-bener dok sorang labih mudah dan senang….tapi berdua kan lebih baek! –SIGH lagik-

gua apohal?gua = bermasalah :)

~ opis ~ lapo seyh :(

3 comments:

  1. beb, gua x brp phm lar.. terlampau byk dot dot dot nyeee~

    p/s: jgn bengang dgn gua lak :P

    ReplyDelete
  2. hidup kena berjemaah - pakcik zainal cakap hahaha...

    alaa...lu ni...motivate je diri lu, bagi tau kat diri lu yang dot dot dot, memang best...tapi lu lagi best...cuma orang-orang tertentu je yang tau hehe...

    why so serious? at least lu jadi diri lu...walaupun orang tak notice...tapi Allah notice..:D

    ReplyDelete
  3. @ yati:dgn lu gua nak bengang?? never hokeh hahah takyah paham takper luahan rasa saja
    @ yayan:yep setuju berjemaah,,sbb tu smayang pun berjemaah lebih afdhal..tapi yan..kalo tiapkalosembang org yang samer jadik contoh dan jadik comparison rasa dirinun jauh dalam bumi :(
    heheeh btw thanks sbb ada disitu:)

    ReplyDelete