Tuesday, May 4, 2010

^ PeMaLaiH ^

Salam........

haiyee..sblm kener banjer orang.... baek gua hapdet :)
haritu pi jalan2....dgn budak gemok :)
kami berdua berjalan bersuka hati............
berseronok-beronok.....
bersukaria-beria..........
berejam-rejam.............
dan melihat jam pada ketika itu menghampiri 2 ptg...
jadi kami bersetuju untuk pulang ke rumah....
samapi di rumah, memakir mobil di tempat yang cun...
++owh kawsan umah gua ada tempat tak cun++ besa la jiran selfish..tmpt parking tu
ayah dia yang punya :) ++owh ana terkasar bahasa pula++
membuka pintu gate dan menuju ke pintu utama....mencampak kasut yang melekat di kaki,
kemudian mencari-cari kunci untuk membuka grill.....setelah dibuka grill dan kami nampak ini...tertamapal sedang elok di muka pintu yang hampir pupus warnanya....


jadik ?? ya ampun .kenapa la ujud orang sebegini..........seb bek daun kari masih dalam mat amen territory....boleh la melangkah....pemalaih nak mampoih punya budok!!....ces....seb bek la adek gua..kalo tak lu rasa gua wat per?? tak sumbat lu dgn daun daun kari yang gua petik di taman orang tu :)

p/s : bukan gua petik pun daun kari tu...mok cik cun yang petik `samabil membebel-bebel` :)

~ homie ~

No comments:

Post a Comment