Tuesday, May 11, 2010

^ MoThEr'S DaY ^

salam......
ibuk ibuk emak emak semua yang ada disini ++baca nada inul hokeh++
selamat hari ibuk :)

wey mak ko dah la berank kan ko, kasik nenen, kasik suap makan,
jaga malam, tukar lampin bagai, sapu muntah, basuh berak, kasik mandi,
basuh baju, buat makan,

setakat dier tegur ko siket2, setakat dier tampo ko siket2, setakat dier jerkah ko siket2, setakat dier minta ko duit sket2, setakat die minta belas siket2, setakat dier minta kaseh syang siket2,

ko leh campak mak ko rata2???????ko leh campak mak ko kat umah org tua?
ko leh tinggal mak ko sorang2 kat umah die?
ader ko dulik die makan ker tak?die rminum ker tak?sakit? bil api air bayo ker? cukai pintu umah dier dah selesai ker?hasil bancian macam maner?

ker ko mmg syok dapat tiket free sbnrnyer ?? tiket tak yoh bayo....tempahan tiket free tiada charge service ke neraka jahanam!! +gua emo biler cakap pasal mak ni++

mak la OI!! mak tahu!!!!ko tka leh carik ganti mak tau!!tak jumper!!dier mungkin ade buat salah kat ko!!tapi die rtakder dosa kat ko tau, gua ni tak sampai tahap tahu serba serbi tapi tahu!!! +seorang mak takkan ader dosa kat anak dier tau, NGOK!!+

yer aku tujukan puisi diatas pada manusia tak reti bersyukur, berterima kaseh, berfikir, berseronok, bergembira, berasa sayang sebab adier ader mak.ummi.amma.ibu.mama. dll lah +hahha lame tak guner perkataan dll neh :)+

to MAMA : Puan Asiah....ateh takleh bagi mama servis terbaik macam hotel 8 bintang kat dubai. tapi harap ateh boleh jaga mama, and biarlah rasa yang ader pada ateh sekarang will remain.................remain till death :) sayang ateh pada mama takder pengukur boleh ukur..tarak...bak kata nu'man INFINITI :) lurve you ma......hugs n kisses...++tgk tgk gua emo :) gua syang mak gua hoihhhhhhhhh++

hah...ni apabila menyambut mother's day :)

saturday nite - pre mothers day -
erk sbnrnyer paw puan asiah :) hahahahha
asiari @ SACC

- lihat puan asiah bersama cuppiesnya - no no no bukan dari anak2 mahupun cucu
mahupun dari encik suwaminya..tetapi hadiah dari asiari-hahha canggeh :)



Sunday nite
ader orang tu dapat bonus berkepok2 ooo..so tatau nak buat apa..
treat us @ Depalma Cafe again @ SACC
sapakah yang kaya itu :)
clue : find si dugul :) - lalala-



- gedik gedikkan diri bersama si sengals - atin si pelajar unibersiti - along si kepala dugul ++memakai tudung begitu++ - acik si cover badan dblkgku - angah si gemok :) gedempol hokeh ++kalah bini yang ngendung 6 bulan++




Sblm dinner, gua heret budak ketot dua org tu...pi beli mothers day prezen for CTYAH+mama+
UMMI+along+ and KHOLAH+SIL+,
kata gua : hah pilih yang maner nak kasik ctyah, ummi n kholah,sini jer tau smbl menunjukkan territory yang harus dipilih
sebentar kemudian
auny : teh auny nak ni
gua belek, bantal ader lembu kaler merah.....RM 20 hengget++bantal berlembu 20 hengget?ingat aku nak bli??takdok maknonyo+++
kata gua : isk takkan nak kasik ummi bantal, tka best langsung la auny
sebentar lagi
nu'man : teh nu'man pilih ini
gua diam
kata gua : man..nape plak nakbli otromen ni
nu'man : yer la buleh ummi maen samer dgn nu'man...:) hahha giler deep dier nampak, mamat neh
jadik kata gua setelah bermenet2 di kedai itu
hah pilih ni..pilih nih pilih nih :) oke kan....pilih nak yang maner satu+smbl menunjukkan apa yang gua pilih++
mereka mengangguk kata setuju...

kan senang cashier punch semua sekali 15 hengget dapat plak satu cop free ~hahhaha~
gua kan auntie kedekut++tapi giler baek hati++

lihat ini - from left auny + numan choose for kholah ++my SIL++ tin itu auny pilih for her ummi
black box gua pilih untuk MAMA gua - transparent tu nu'man choose for his UMMI - ++oke nu'man lebih jiwang dari auny++ sentimental tul :) siap suh gua baca aper dier tulis :)




jadi ?? mother's day yang gembira...oi oi nanti gua punyer mother's day suh anak2 lu orang beli hadiah kat gua eh :)

~ngopis~

No comments:

Post a Comment