Sunday, May 16, 2010

^ BeRbAnGuNaN BeRkUmPuLaN ^

Salam..

hah nampok dop title kali neh :) paham dak?
berbangunan berkumpulan atau bahasa jawa semberono sama dengan team building la ++ngek++ @ PD sanctuary
hah...:) jumaat sampe ahad...gilok ponat:) tapi gua suker....best best nak pergi lagik...

jumaat :
form a group, logo n skuad dance :) gua kumpulan kunin :)
pehtu malam tu lagik la...lu tau buat aper? bersamurai hoi...ader game2....
setiap group make sure sume team member kener men satu game..
dan gua pun terpilih untuk satu game...
gua duduk bersimpuh dalam kotak pemain....
Master Jojo : "oke game seterusnya perlukan kekuatan perut"
gua : ah sudah...
Master Jojo : kita akan tgk siapa yang paling lama bertahan....
gua : ah..dem gua tak tere ni
Master Jojo : sedia....satu..dua..tiga...
gua : tutup hidung tutup mulut tutup mata ++fokus la konon++ dan melangut keatas
gua punyer team member yang supan: go amal go ..ko boleh ko boleh...
gua punyer team member yang kureng supan : go amal..ko fokus ko jangan risau...perut ko lagik besar dari dieorang..angin ko banyak...

alahai tak ker bunguk nak buat gua gelak guling2.....maka terlepas sudah tangan gua...
tengok!!!sebab lu ornag la gua kalah ++ngek!++

tapi overall team gua menang weih :)

pehtu sebtu :
poco2
LDK
sea rafting ++yellow menang lagik++
jungle trackin ++ini memang aktiviti giler penat ko tahu++
camp
war session +bongek punyer terrorist+ tka kire..aku baling jer telo biar la tak kene
missing session ++GM hilang plak++ mmg buat onar la dah la penat kul 1 pagi hoih kejadahnyer
gua dah pikir tinggal jer GM gua nak balik tido
rundin tak runding kul2 kuaor hutan...
berbbq ++tukang makan jer la++
bermandi dan bertido jam hempat :)

ahad :
bendera kasik tegak
negaraku kasik nyanyi :)
berwrap-up
berpelok pelok dan bernyanyi2
pulang hoih pulang :)

lihat ini....................hasil kerja keras 3 hari :)


++bengkak + nanah = yark....kener aper? gua pun tatau ++

++ YELLOW SKULL - tshirt pree++

++MA(Tech) Team - aper hal gua?? wassup wassuup??++
hah ni dier gua nyer skuad dance......busuk tetapi kewl :) gua cumel seyh





jadi?? ya ampun best gilok....++pss ader mamat tu mengeluarkan ayat++ ko ni bagus la mal buleh buat isteri...naseb bek aku dah kawen hoih..kalo tak.....hahahah aper yang telah gua lakukan...??jeng jeng jeng...seyes gua gatai :) ~lalalal~ gua nak pergi lagikkkkkkkkkkk...
tulun tulun masukkan nama gua untuk session session seterusnya :)

~ ghumah gua ~

No comments:

Post a Comment