Wednesday, August 17, 2011

^ RaMaDhAn InDaH 10 + 11 ^


Salam...

layan layan....gua tamo cakap banyakkk


- laici kang berlagu dag dig dug -

- memula gua nak buat fettucini bolognese hahahah pernah denagr ker??? :) tetiber gua macam terajin skit so gua alter -

- jadi camni.......hahahahhahah giler nyah....tangkap leleh gua cakap lu ..kan along kan? -

- gua letak base dia fettucini tu..pastu gua buat mashed potato..gua letak atas dia..pastu gua amik mozarella ngan cheese pat segi tu..gua tabur atas dia...bako 230 darjah dalm 10 - 15 menet tara............................. ada beran cuba?? -


- kasik kena dengan sagu golek tergolek kelapa -


sehari sebelum..kiteorang buka ni....

- sagu bergolek dalam santan -
- keria acik -
- dgn fettucini gorang acik...........sedap!!!!!!!!!!! gua loike -
p/s : lagi beberapa hari lagi jer nak pose....haish...jap je rkan.....akan rajinkah gua seperti ini lagi slps Ramadhan berlalu...macam tak jer...

*psss..... lu pernah tak dapat bedday gift sebulan stgh awal???gua pernah !! TQ! terharu ..tak terkata :)

~ngopis ~

2 comments:

  1. slurpp,nmpk sedap fettucini tuh!
    apsal hijao bebeno sagu tu..

    ReplyDelete
  2. hahahahha gilok hijau..gilok manis........

    ReplyDelete