Monday, August 8, 2011

^ RaMaDhAn InDaH 5 ^

Salam...

hari ni satu hari gua tak masuk opis..
gua kener pi HQ ada TOT ++ transfer knowlege++ a.k.a tambah kerja selama 4 hari
huarghhh..bebulan pose ni la nak training kan...4 hari tuh..
sedang kiterorang elok diberi break dlm 10 menet...menet kesembilan tu ada la budak gemok a.k.a tebu masuk dan berkata "mal....lagi 30 ... " ++ smbl angkat2 kening2++

owh dengkan.....gua punyer la buat buat takingat..ader plak yang tolong calculate untuk gua...
mungkin cita cita dia nak jadi secretary tak seksi gua tidak tercapai.....

dekat HQ ader orang buat ayam bergolek golek..so gua beli separuh...8 hengget???????????wow! gua amik jer la....sbb gua diajar oleh ostat mat amen ngan puan AC...bab mkn jgn kedekut... ++ abeh lu pikir badan gua jadi camni...sebab apa? sebab teori ni la ++ dah dah jgn nak gedik2 suh gua belanja makanan......gua tak kedekut untuk gua bukan untuk luorang...

Gua samapi umah agak2 kelewatan dah...makanya gua buat apa yang termampu...

ni nama dia sagu gedik gedik ++sbb gua buat terlembek++ gua kukus..pastu gua masuk dalma santan...letak gula merah..letak ais.........


kueateow goreng udang....++ erk mana udang nyer......++ hah tanyer aweesh

dgn coq jagung versi cicik.....yeay!!!



alhamdulillah.........

p/s : to Hayati Hamid....esok gua capture gamba tin kacang phool tu tu untuk lu eh...hmm lu try cari tmpt kacang merah..kacang hijau.....mushroom tu.. semua yang berkenaan tin...jgn cari kat bhgn susu tin sudey :)

~ homie ~ 30????30???

2 comments:

  1. haritu gua dah try carik kt bahagian2 tin gak, tp tin sardin, tuna sume tu.. haha, yg tu ke?

    lagi 30 hari? ke 28 hari? :P

    ReplyDelete
  2. yatiii.....jgn kira hari bole tak???wachhhaaa!!!!!!!!!!!!!!

    ha ah bahagian bahagian situlah yati

    ReplyDelete