Friday, August 5, 2011

^ RaMaDhAn InDaH 3 ^

Salam...

huarghhhh syatuk syatuk :)
hapdet hapdet!

semalam gua ada janji temu last menet buka pose...
pergi ker tak pergi?pergi ker tak?
last last pergi jugak lah....
tapi gua pergi lepas solat sumer...
maunyer idak...cicik dah la kerja smpi malam..++cik..kan makngah dah kater..kalo asek kerja lambat jer..cemana nak jumper boyfren++ ker...bfren ko kat kilang tu sbnrnyer???tet...
sian plak nk tggl orang kat umah..hahah ++kesian keR?++

yer ar....since appak ngan mak gua dh pindah....sunyi jer la..
so kengkunun bagi tak sunyi gua pun lepak buka ringan2 kat umah dulu :)


gua makan buah tembikai dikiub dadu bersiram sirap


ditambah lagi dengan karipap meknab ++oi oi abaikan goper dier yang cam kueh bulan tu ++ nampak yang bolat2 tu? hahahah tu apabila gua punya kemalasan tahap dewa....dari karipap dier jadi kari ball :)

yang ni gua tak makan....takut kenyang sgt...nasi goreng sukaria feberet bebudak :)

pastu lepas solat mandi bagai gua zasss gi belanga empire.....terbayang dah nasi kerabu nasi dagang segala... tapi bila memikirkan kang gua makan suku jer pastu buang jer nasi tu..makanya gua pun memilih "nasi tumpang " yang gua dah ngidam....lamerrrrrr dah :) kengkunun cam kecik la size dier...tuii tipu..beso jugak :) ++ gamba tak berapa indah dan menyelerakan sbb gua dah lenyek lenyek bagai baru gua tingat nak snap ++
pehtu gua match kan sama dgn ice teller , tatau nak telllah......gua suka kelapa tu...biji biji pink tu, avocado gua tak suke.... slurrpppp :)

oke sekian..ketuk ketuk september...
sehingga berjumpa esok... :)


~umah~

3 comments:

  1. september kita dah rayalah! tak sabar la tu :P
    nnt gua nk try lah bt kari ball, senang pun senang :)

    ReplyDelete
  2. hey hey kita ni penyabar tau :)
    mmg senang..buat bulat2 :)

    ReplyDelete
  3. ha ah la silap baru perasan!!! hahaha ketuk ketu ogos la...aduhhhhh!!

    ReplyDelete