Thursday, August 4, 2011

^ RaMaDhAn InDaH2 + MeReKa SeNgAl ^

Salam

haluu...
hari ni kan gua ader 3 ornag yang gua rasa nak ketuk2 jer....
dieorang hari ni satu hari buli gua memperkotak kasutkan gua
gua blur , gua wek wek, gua geli , gu sumpah2, gua seram2 hari ni semua pasla dieorang

waaaaaaaaaa...gua rasa nak nanges jer dengar dorang cakap...sumpah gua takut!!!
betul ker aper korang cakap tu????ker tipu2 jer..
.
kalo tanyer mama gua rasa2 dia ngaku tak?????????????
bunguk la korang..gua dah la high imagination......owh vongoknye!!!!

nak kater gua ni lembab takder bodoh cam siput tutt......
tapi gua mmg blur sikit ...dieorg ni seriyes ker betul betul
biler dah terimagine....rasa nak muntah pun ada................

benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dah tukar topik.......
berbuka hari ni dengan makaroni sup sma itu roti telur ...nyom jum yuk


makaroni sup yeeehaa...



pau bergebu - gebu
roti telur idaman kalbu
apa macam???ada rasa bagus???hahahaha

p/s :3 orang tu --- >

kesatu along
kedua awa
ketiga kyayan


~umah~

5 comments:

  1. roti telor pesen baru ke??

    ReplyDelete
  2. canggehkan :) bak kata aweesh mcm pizza :)

    ReplyDelete
  3. rasa mcm tau je korang sembg psl ape ni.. hahah :P

    ReplyDelete
  4. eley... blur la kunun.. geli la kunun... awa, yan.. meh kite tgk cam ne... wait n see.. eh silap.. wait.. and listen...! har har har..

    ReplyDelete
  5. hayati : tak perlu tak perlu hokeeh..............

    along : geli giler kot...yek

    ReplyDelete