Wednesday, August 10, 2011

^ RaMaDhAn InDaH 6 + 7 ^

salam

hehehhe semalam balik terawikh terus gua terbabas tido.... :)
so tak sempat nak menghapload gambo...
so gua jalan 2 sekaligus yer....

jum snap snap

semalam gua tak masak...
badan gua letihhhhhhh giler,....
gua dah 6 hari tak bom bom ++ proses penyahtijaan ++
gilerkan,.....so badan rasa tak sedappppppppppp sgt!!!
haish....so gua tuka shift ngan acix....

semalam acik silat buat kari ayam...alahai gambo...aper teruk bebeno getarannya

ngam dengan roti jala...............hoih banyak ngam hoooo!!!!!!


sebelum gua berehat lepas balik kerja...gua sempat prepare ni jer.... yeah!! laicee kang tarbaekkk


disebabkan gua tak berapa bermood nak masak....so gua hangkut bebudak beli incik donut


ni yang kelmarin...

cik auny request bandung cincau..giler banyak die minummm :)

bubur nasi ibu centa hati ku:) ++ eceh eceh...kata rasa dah lebih kurang mama masak ++


ngam kan sama ini...daup dup + bawang , lobak asin, telur asin, sambel kicap.....ngammmm



tembikai selangor ++erk ++ dipotong berdadu dadu
coq cempedak
pau goreng....dlm dia inti ayam yang gua proses menjadi inti yang nagm hoi!Sekian

~ umah ~ mak gua nak dtg!!!!!!!!! hoyeeee

No comments:

Post a Comment