Sunday, August 7, 2011

^ RaMaDhAn InDaH 4 ^

Salam...

heheh sori yer..gua terbabas sehari ..
sebab hari sabtu gua tak buka kat rumah :)
gua buka kat rumat tut tut tut tut tut :)
giler ko...control ayu tahap chiphanzeee
mencik!! gua tak reti hokeh nak sopan sopan ayu ayu...
abeh camno...dah gua ni gini...tepaksa la berdrama swasta kejap

haip..gua bukan hipokrit hokeh!!!
tapi kalo korang melayu sejati mesti pernah denagr ni
"masuk kandang kambing mengembek.. masuk kandang rimau...lari la wey "
kalo korang tak pernah dengar.. korang PAN ASIAN ++ tui..erkk?++
so gua pun mengikut rentak semasa kerana rasa HORMAT :)
wah...gitu :)

kat umah tut tut tut complete set la..dari buka kurma, solat maghrib,
sambung kueh ngan nasi...isya' ngan terawikh berjemaah...pehtu moreh
pehtu gua angkut bawak balik bekal untuk sahur..
giler canggeh :)
sob sob..rindu nak wat cenggini ngan appak ngan ammak gua :(
kalo tak gi mesjid..terawikh kat umahsesama...reramai :(

oke next!
hari ni cuti... ahad kata....patutnya gua kena rajin masak..
tapi owh tidak...kecipanan kemalasan lagi tinggi..kalo ikut feel pagi nak masak pizza :)
hahahhaha masuk feel petang zass terus tukao menu.....naseb la yer perut perut sekalian :)


gua nak feel feel timur tgh :) roti ni disebabkan dibuat oleh gua yang berkacukan arab gua bagi nama dia roti arab



gua kasik ngamkan dgn kacang phool..gua gi beli kacang phool tin ni kat giant pukul 7.10 , gua balik gua tumis pukul 7.20..pukul 7.25 siap...pukul 7.27 da dalam mulut gua :)

biler roti kawen dgn phool gini la ghopernyer.....lu tabur cili padi sikit...wallah!


pahtu gua buat laicee kang...hah ader orang tu...mentang mentang nama kembang semangkuk dia gi rendam dalam mangkukk...kesian dia takleh "mengembang" dok la berenang dalam mangkuk tu


last sekali gua nak layan ala al asepanyol...gua buat la spaghetti sepanyoola da bomb...eh tipu..gua salah beli sbnrnyer...gua terbeli fettucini...so halalkan jer la ...ghuper laen..rasa sama..aper ada hal...



p/s : tetiber korang rasa nak buka tak kat umah gua? cam bestkan...hahahahahha bleghh

~ homie ~

1 comment:

  1. amal, dah lama gua cari kacang phool ni, haritu g giant pun ada cari, tapi x jumpa2 pun, nak cari kt section mana eyh? post gambar blh? :P

    ReplyDelete